*We Day*

Zilele trecute, in timp ce „savuram” publicitatea de pe Animal Planet, am aflat de o campanie numita We Day.
De ce am tinut s-o mentionez pe blog?
Ei bine, aceasta campanie  ajuta copiii care nu au deloc posibilitati materiale.
Totul se desfasoara pe pagina de facebook We Day, iar la fiecare like primit, sponsorii campaniei doneaza cate 1$ copiilor.
Iar acum va intreb: nu e asa ca merita efortul?
Intrati aici  ! : )

5 răspunsuri to “*We Day*”

  1. Foarte buna ideea…macar asa sa ajutam cu like-urile noastre!

  2. Se pare ca mai exista si oameni cu suflet:). Ma bucur ca te-ai intors si sper ca ai profitat de vacanta de iarna! Te pup si sa stii ca mi-au lipsit postarile tale!

  3. Ce idee splendida! 🙂

  4. frumoasa ideea ! 🙂

  5. Ti-am dat follow, i-mi dai si tu mie te rog? Blogul este nou si am nevoie de cat mai multi followers. Daca ai lasa si un comentariu as fi recunoscator:)

Lasă un răspuns

