Book trailers ~2

Hei! Va mai amintit de aceasta rubrica?
Astazi m-am gandit sa va arat un trailer, fan-made al seriei
„Fortele raului absolut” de Kelley Armstrong.

Trebuie sa recunosc ca abia dupa ce am citit trilogia l-am gasit, insa ce mai conteaza? Viziunea mea coincide oarecum cu cea a autorului filmuletului! : )

3 răspunsuri to “Book trailers ~2”

  1. uuu…frumos :D. Inca nu am apucat sa citesc cartea a doua. Din pacate, trebuie sa mai astepte. Stii cum e, scoala si alte prioritati plus lista de must read, cea impusa, daca intelegi ce vreau sa spun. Oricum, astept sa ma apuc si de urmatoarele volume. Primul mi-a placut la nebunie. Nu stiu ce as alege daca m-ai pune sa aleg intre FRA si Damnare, ambele sunt superbe, incomparabile.
    Ps. Te invit la noul meu concurs (premiile : jocul minciunii, divergent, amintirile vraciului, tradari, revelatii, pe jumatate moarta).
    http://alexa700.wordpress.com/2011/11/30/concurs-leda-2/

  2. participa si tu la campania Vrem o Romanie fara Fite doar punand acest post pe blogul tau http://justbelieveyuppy.blogspot.com/2011/12/campania-vrem-o-romanie-fara-fite.html astept raspuns pe blog! trimite-o si prietenilor tai !

  3. heei stii cumva cand o sa apara si al 4 lea volum adk m-am uitat si la celelalte carti si sunt la un interval de un an ,dar dupa calculele mele al 4 lea volum trebuia sa si apara ,eu deabea astept e a 2a oara cand le citesc :))):X

Lasă un răspuns

