Sfarsit de weekend~

Buna, ce mai faceti?
Auch, nu e asa ca tezele sunt ingrozitoare? Eu stiu ca mie mi-au luat muuuult din timpul liber!
Totusi, eu zic sa ne bucuram ca e inca weekend (plin de teme) si sa ne amuzam cu niste imagini! : )



: )  Si eroarea zilei:

Eu merg mai departe cu…Morganville!

6 răspunsuri to “Sfarsit de weekend~”

  1. Urăsc tezeleee!:( Ce bine ar fi dacă şcoala nu ar ocupa atâta timp. Foarte funny imaginile, chiar de asta aveam nevoie!:)

    Dee.

  2. =)) Cred ca o sa aleg Forks…suntmai in siguranta acolo. Inafara de Victoria nu cred ca m-ar mai manca cineva. Plus ca celelalte carti nu le-am citit 😕

  3. Eu aleg Vampire Academy. Acolo n-astepti sa te manance vampirii, inveti sa te descurci cum poti. Pare-mi-se ca prima lectie invatata de Rose era fuga – rezistenta la alergat si abia apoi cum sa lupte.
    Simpatice pozele cu fraza de agatat si fantoma 🙂

  4. Si eu aleg Vampire Academy.Oricum,acum pe la mijlocul saptamanii cand citesc si eu asta,cand maine am o teza si poimaine o alta teza si nu mai sunt in stare sa invat nimic,pozele astea chiar m-au facut sa ma simt mai bine! 🙂

  5. Și eu aleg tot Morganville! 😀

  6. Vampire Academy … Morganville ma sperie :)), iar Forks… nu mersi :)))

Lasă un răspuns

