Something funny!

Nu-i asa ca scoala ne ia cam tot timpul?
Totusi, sa profitam de faptul ca e weekend si sa zambim putin!:)




15 răspunsuri to “Something funny!”

  1. Prea tare!=]] O scrisoare din asta trebuie sa le scriu si eu alor mei. Numai ca o s-o fac ceva mai tragica:]].

    Dee.

  2. Ai copiat-o de la televizor am vazut varianta in romana ^_^

  3. Sincer, cam la fel presupun şi eu, că originalul era în engleză, însă … ce contează e că chiar ne-ai făcut să zâmbim 🙂

  4. asa cred ca o sa fac si eu cand imi aduce teza la mate X_X :))

  5. Deci e geniala asta! =)) Bine ca am vazut-o la timp,pentru ca maine primesc 3 teste si la toate am fost praf! Sa stiu ce am de facut,nu de alta…

Lasă un răspuns

