Catigator concurs Libris!:)


Se pare ca este timpul sa anunt castigatorul concursului sponsorizat de Libraria Online Libris.
Daca va amintiti voi bine, trebuia sa raspundeti la intrebarea:
Te-ai trezit invizibil. Cu ce te lauzi la sfarsitul zilei?

Intai as vrea sa mentionez ca absolut toate comentariile mi-au placut, a fost chiar greu sa decid cine ar merita premiul!
Insa pana la urma am realizat ca un anume raspuns a fost cel care mi-a atras cel mai mult atentia.:)
Suna cam asa:

M-am trezit invizibila. Si daca aceasta invizibilitate nu cunoaste limite, atunci, m-as lauda la sfarsitul zilei ca am vazut ce e in sufletul tuturor oamenilor, ce e in inimile oamenilor de care imi pasa. M-as lauda ca am vazut cat de mult i-am ranit cand ma asteptam mai putin si cat de mult le pasa lor cand eu spuneam ca nu le pasa, ca nu am nici o busola, nici o lanterna si ca posibilitatea de a alege era nula din lipsa de coordonate.
Dar si mai mult m-as lauda ca am vazut ce e in sufletul meu, fiindca, nu o data mi s-a intamplat sa realizez ca nu stiu ce e acolo. Ooo, nu ma condamnati spunandu-mi ca e cel mai fara rost lucru pe care l-as putea face avand o asa sansa! Stiu ca in complexitatea lui, umanul e compus dintr-un asa amalgam ca s-ar putea sa-mi plang nereusita (de a nu fi aflat nici asa adevarul), dar, cel putin asa as constientiza ca exist.
Aaaa! M-as mai lauda, de asemenea, ca am mers in viitorul meu si-am vazut ca chiar era asa cum mi-l imaginez in fiecare crepuscul cu “Jane Eyre” pe brate. Plin!
Si daca am reusit sa vad toate acestea, merit cartea!

Deeeci, felicitari LarisS’ ! >:D<
Ce trebuie sa faci este sa imi trimiti datele tale la adresa: nicoleta_roman@yahoo.com


8 răspunsuri to “Catigator concurs Libris!:)”

  1. Felicitari castigatoarei!:) Super concursul si mii de scuze ca nu am participat si eu, insa inspiratia mea imi joaca feste…

    Dee.

  2. Multumeeesc! >:D<

  3. Felicitari! Imi pare rau ca nu am avut timp sa scriu si eu. Poate la alte concursuri. :*

Lasă un răspuns

