Leapsa de la Paul!


Acum cateva zile (mai multe) am primit o leapsa de la Paul .
Stiu stiu, stau cam rau la capitolul „timp” in ultima vreme, dar nu e nimic, vacanta de iarna se apropie!

Si apropo de iarna si de vacanta, Paul s-a gandit sa ma intrebe
ce mi-as dori de la Mos Craciun.:)
Complicat…In primul rand as vrea sa ninga de Craciun si revelion! Mereu mi-am dorit acest lucru, mi se pare ca ninsoarea aduce magie! (doar atunci cand mi-o doresc, bineinteles)
As vrea ca toata lumea din jurul meu sa fie bine-dispusa pentru muuult timp, astfel ceilalti mi-ar „dona” din starea lor!:)
Si cu siguranta n-as refuza niste carti sau niste haine dragute!
(la urma urmei, cine ar putea intoarce spatele unor asemenea lucruri?)

Dau leapsa mai departe lui Alexa, Mellontess, piticmicDreams*Link,  laura8402.
Voi ce va doriti de la Mos Craciun?:)

 

2 răspunsuri to “Leapsa de la Paul!”

  1. Mai sunt doar 7 saptamani pana la vacanta de Craciun(yey…! ce repede trece timpul)si cred ca o parte dintre noi deja au inceput sa-si scrie scrisoarea pentru Mos Craciun,dar vreau sa precizez ca nu fiecare dintre noi a fost cuminte anul acesta.
    Nu pot spune ca am fost ingeras ,dar sunt sigura ca nu voi primi carbuni,traditia spune ca acei copii care faceau obraznicii primeau de la Mos carbuni(poate daca ar fi adevarat, sigur mi-as deschide o afacere :prostioara=carbunelul si tot asa ,glumesc^-^).
    Eu de Cracium mi-as dori sa organizez o mica reuniune de familie cu rudele apropiate, deoarrece datorita evenimentelor nefericite din ultima perioada, familia mea a avut si are in continuare de trecut peste niste piedici care pun la incercare increderea intre membri i cat si buna intelegere intre ei,asa ca la aceasta reuniune (care mi-as dori sa fie in una din cele trei zile de Craciun)as vrea ca toata lumea sa fie darnica caci magia acestei sarbatori este sa daruesti,dar sa nu fie ceva lipsit de sentimente,sa fie ceva care sa vina din inima,cum ar fi dragostea pe care o putem inpartasi foarte usor dar in acelasi timp foarte greu (pentru unii).
    In concluzie, sper ca Mosul cat si Dumnezeu mi-au ascultat dorinta si sper ca o vor transforma in realitate.

    • Ai mare dreptate! Craciunul este pur si simplu magic!
      Cine nu asteapta atmosfera aceea calda, cu prajiturele, zambete, colinde si fericire?:)
      Si hehe, pana in decembrie mai este o luna de trecut, care se intampla sa fie presarata cu teze…dar hei! Din prima zi de iarna suntem totali liberi!
      Ohh..ma intorc la astronomie..nu e la fel de primitoare ca visele mele!:D

Lasă un răspuns

