Fior de Maggie Stiefvater

Iarna ascunde o multime de secrete, padurea este plina de mistere, iar unii lupi…ce sunt ei de fapt? Maggie Stiefvater, autoarea volumului “Fior” din seria “Lupii din Mercy Falls” publicata la editura RAO s-a asigurat ca ne va da o noua perspectiva asupra supranaturalului, transformand umbrele din noapte in adevarate creaturi cu povesti tulburatoare.

Grace a fost dintotdeauna un spectator fidel al lupilor din apropierea padurii, zi si noapte urmarindu-le miscarile; nici macar accidentul din copilarie nu a convins-o sa renunte la aceasta pasiune.
Insa un lucru are sa-i schimbe intreaga perceptie asupra vietii aparent linistite din Mercy Falls: Sam, un personaj aparut brusc in viata ei, ii dezvaluie secretul infiorator ascuns adanc in umbra orasului, Grace intelegand treptat ca unii lupii nu sunt tocmai creaturi obisnuite, ci oameni transformati in varcolaci odata cu venirea iernii.

Ce m-a atras intr-un mod special a fost felul in care a fost scrisa cartea, Grace si Sam avand fiecare sansa de a prezenta lucrurile  la persoana I, aspect care m-a facut sa inteleg mult mai bine intreaga poveste si toate sentimentele care i-au incercat pe cei doi de-a lungul romanului.
Intr-un al doilea rand, as putea spune ca am adorat versurile (in special ale poetului austriac Rainer-Maria Rilke) imprastiate pe tot parcursul cartii, imprimate adanc in atmosfera ei.
Si daca tot am laudat acest prim-volumul pana acum, nu pot sa nu aduc la suprafata si o parte negativa: la inceput nu i-am inteles obsesia lui Grace fata de lupi, mi s-a parut deplasata, nejustificata, dar dupa ce lucrurile s-au complicat, m-am putut pune usor in pielea adolescentei.

Sper ca v-am convins ca „Fior”, carte scrisa de Maggie Stiefvater merita atentia voastra!:)
Voi ati citit-o? Daca nu, aveti de gand?

8 răspunsuri to “Fior de Maggie Stiefvater”

  1. Superba cartea! Eu n-am lasat-o din mana:). Si acum chiar vreau sa o recitesc!

  2. ps. Sam e al meu! Ti-l las tie pe Damon

  3. […] Povestea este una frumoasa si puteti citi mai multe de spre carte aici. […]

Lasă un răspuns

