Surpriza delicioasa!

Hei!  🙂
Astazi, in timp ce ma uitam pe un site, am gasit o poza cu o prajitura, iar dupa aceea inca una…si inca una!

Nu e asa ca sunt impresionante? Sa nu mai zic de gust, cred ca e…    ya-mi! ❤ 

P.S. Fiti siguri ca veti participa la concursurile de pe blogul Alexei.:)
Le gasiti aici.
 

18 răspunsuri to “Surpriza delicioasa!”

  1. Vreau prima prajiturica! =p~

  2. Cojocari Boris Jr. Says:

    Dacă sincer nici nu știu pe care aș alege-o toate par bune! =)

  3. Eu le vreau pe toate..Dar mai ales prima..ca e cu trandafir:) Love it!

  4. :x….eu nu am mancat nimic toata ziua. De ce ma chinui?! Le-as manca pe TOATE DE 1000 ORI !!!

  5. Cat de delicioooos! Am si eu poze cu prajituri si ciocolata de cand am fost in Belgia.Salivez de fiecare data cand ma uit la ele!Iar astea ….chiar arata super! 🙂

  6. Heeeeeeeei! Tu ne ingrasi![-( Dar arata atat de bineee=p~

    Dee.

  7. eu le vreau pe cele 4 din a-2a imagine:cu cat sunt mai multe,cu atat delectarea papilelor mele gustative va fi mai mare

  8. poate mai faci surprize delicioase de acest gen(sper ca vei mai face ,ca daca nu: X_X)

  9. Ne facem o emisiune .Vine vacanta de iarna si avem timp sa inregistram cateva episoade ,poate castigam o carte de bucate de la editura Libris,ce zici?…dar cu o singura conditie :NU DAM FOC LA CASA!

Lasă un răspuns

