Leapsa de la Dee


Ieri am primit Leapsa de la Dee  ! (multumesc >:D< )
Astazi fiind vineri, mi-am zis ca trebuie numaidecat sa raspund la intrebari!
Deeci:

1.Îţi zic în vre’ un fel?

Nicoleta.^^
2.Cum ne-am cunoscut?
Pe blogul tau!…vostru!:) (felicitari inca o data pentru el, apropo!)
3.Vorbim des?
Prin comentarii? Presupun ca da!:>
4.Suntem prieteni?
Eu zic ca da, prieteni din blogosfera!
5.Numele tău din telefonul meu?
Nu chiar si sincera sa fiu, nu prea vorbesc la telefon!:)
6.Petreci timpul cu mine?
Prin comentarii? Hmm, da, presupun!:D
7.Vrei să vorbim mai des?
Hmm, probabil!:D Esti prietenoasa si banuiesc ca ne-am putea intelege de minune!
8.Vrei să te îmbrăţişez?
Ooo, cum sa refuz o imbratisare?!>:D<
9.Ce suntem noi?
Blogo-friends?:D
10.Am încredere în tine?
Aceasta este o intrebare pe care eu ar trebui sa ti-o pun tie!:>
11.Eşti important pentru mine?
Sa spunem ca iti plac desenele mele!:>
12.Te iubesc?
Haha!:D
13.Te gândeşti la mine?
Cand raspund la aceste intrebari, nu prea ma pot gandi la altceva!:D (concentrare maxima)
14.Adevărul este că….
Ar trebui sa te faci psiholog! (nu ma intreba de ce, pur si simplu stiu asta:> )
15.Cea mai bună trăsătură?
Esti amuzanta! Chiar esti!:D
16.Crezi că trebuie să dai asta şi celorlalţi?
Da, cu siguranta! Doar ca presupun ca aceasta leapsa s-a raspandit deja pe blogosfera si ar ramane pe lista de asteptare una din partea mea!:)

Si revenind la …la un alt subiect! Nu va este dor de vara?:)
Nu ma intelegeti gresit, eu ador toamna! Insa odata cu  ea vine si frigul!
Poate ca are culori frumoase, peisaje mirifice, insa la ce bun daca nu poti sta afara mai mult de 2-3 ore?! (plus scoala, sa nu cumva sa uitam s-o luam in calcul)
12 răspunsuri to “Leapsa de la Dee”

  1. Oau, oau, oau!:> Psiholoooog!:> Imi plac raspunsurile si daca poti sa-mi lasi un id de mess?:o3 Ziceai ca ai vrea sa vorbim mai mult si sincera sa fiu, de mult vreau sa fac rost de id’ul tau, dar nu stiam cu ce ocazie sa vorbim mai… mult!:]]
    Nu numai ca imi plac desenele tale, le ador! As vrea sa am talentul tau

    Dee.

    • Da, psiholog.:> (te gandesti cumva la vreo alta meserie?)
      Si id-ul meu este nicoleta_roman
      Si la mine era la fel, cam greu sa fac rost de al tau.
      Si multumesc inca o data pentru cuvintele frumoase!>:D<

  2. […] curios ce vrea de la Moş Crăciun : ANM (ştiu deja că vrea zăpadă),Annitu,Cris,C.L.M,Dee,Nice,Nico, Ruxandra şi cine mai vrea e liber să lase aici lista pentru Moşu’ […]

  3. Care crezi ca este cea mai buna trasatura a mea ? :o3

  4. Ce adevar nu duce la o minciuna, oare? Ma rog….asta e. Pe langa creativitate mai am ceva?

  5. Nu, imi place vara dar acum vreau iarnă…mai exact multă zapadă şi ca să nu uit de şcoală vreau să treacă cât mai repede tezele…:D

    P.S. ai şi de la mine o leapşă http://life.mug.ro/2011/10/15/ne-pregatim/

Lasă un răspuns

