Fantome? Auch!

In ultimul timp observ ca va pun din ce in ce mai multe intrebari (ce mai faceti, vampiri sau varcolaci, ce ati mai citit), insa astazi m-am gandit la una cu totul diferita.:)  Zilele acestea, in timp ce rasfoiam trilogia „Fortele raului absolut” mi-am amintit multe scene total amuzante, tragice sau chiar infricosatoare. Si ce mi-a venit in gand a fost:

Daca ati vedea dintr-o data fantome, cum ati reactiona?

Eu m-as panica, as crede ca mintea imi joaca feste de la oboseala, apoi ca am luat-o razna! Iar daca as avea un „Derek” prin preajma care sa imi zica ce se intampla de fapt cu mine, l-as crede si pe el sarit de pe fix.:D
Probabil as incerca sa caut singura dovezi conform carora nu sunt schizofrenica si odata ce m-as convinge, as fi total entuziasmata de ideea ca am puteri supranaturale. Ciudat, heh?

Sunt chiar curioasa ce veti raspunde!:)


13 răspunsuri to “Fantome? Auch!”

  1. As inchide ochii, mi-as acoperii urechile si m-as ruga sa plece odata pana nu se intampla ceva grav :))
    In alta ordine de idei, as incerca sa-mi pastrez calmul, ai sa incerc sa aflu de ce acea fantoma se afla aici in acest moment.
    Totusi, daca as vedea DOUA fantome, as fugi mancand pamantul :))

  2. Sincer … şi eu m-aş gândi că probabil am înnebunit. Dacă, după o serie serioasă de analize, mi-ar spune doctorii că nu-s nebună, schizofrenică sau mai ştiu eu … atunci aş începe să fiu mai atentă la detalii, mai calmă, ca să înţeleg ce se întâmplă totuşi.
    Mi-ar fi greu totuşi să cred că pot vedea fantome, după ce citesc cărţi cu fantome, vârcolaci, vampiri şi am văzut toate 5 sezoanele din Ghost Whisperer :))
    Evident, când m-aş convinge că pot vedea fantome, m-aş bucura şi aş încerca să aflu cum îmi pot folosi mai bine această înclinaţie.

  3. Ce tare ii poza cu bufnita si fantoma:))

  4. Fantome? Hm..cred ca ar fi ceva de genul ” Ce faci prin părţile astea? Cauţi pe cineva?” …Glumeam…cred ca m-aş speria (bine, acum depinde şi de cum arată fantoma) şi caut să explic logic ceea ce s-a întâmplat…

  5. Mie mi-ar placeaaaa!=p~ Ar fi super tare<3

    Dee.

  6. Daca s-ar intampla seara, probabil as da vina pe vederea mea groaznic de proasta. Pe intuneric nu vad nimic. . Daca ar fi ziua, as fugi, as lesina sau as vorbi cu ea. Presupun ca una din primele doua :))

  7. Nicole ce faceam noi cand mergeam la bunici ,seara ,ca sa ne aparam de intrusi(in acesta categorie sunt incluse si fantomele),cu ce vroiam noi sa-i atacam pe cei care erau”bineveniti”?

Lasă un răspuns

