Spirited Away (film)

As putea incepe prin a va spune  ca „Spirited away” este o animatie (nu, nu e momentul s-o luati la fuga), insa are o poveste in care imaginatia nu cunoaste limite!

Chihiro si familia ei sunt in drum spre noua casa. Nimic neprevazut nu le schimba planurile, pana cand tatal acesteia decide sa ocoleasca drumul principal, alegand o scurtatura prin padure.
Dupa un timp, parintii lui Chihiro zaresc un restaurant si decid ca e timpul pentru un popas, insa fiica lor nu pare la fel de entuziasmata, refuza sa manance, avand sentimentul ca ceva e in neregula( poate faptul ca nu se zarea „picior de om” prin imprejurimi).
Totul decurge aparent normal, pana cand soarele apune si Chihiro descopera terifiata ca orasul in care au poposit ascunde multe secrete, spiritele trezindu-se la viata treptat.

Desi am vizionat filmul acum 1 an, multe secvente din el mi-au ramas intiparite in minte.:) Acesta a fost lansat in 2001, insa grafica nu m-a dezamagit chiar deloc, nu a avut niciun cusur, in ciuda asteptarilor mele negative.
Mi-au placut enorm peisajele din film, au fost absolut fantastice! Unde altundeva ati putea vedea un tren care merge pe mare? Exact!:D

7 răspunsuri to “Spirited Away (film)”

  1. Cand am vazut imaginile mi-a venit chiar sa nu mai citesc. Dar subiectul e foarte tare! 😡

    Dee.

  2. Pare chiar draguta 🙂

  3. Imi pare cunoscuta desi nu stiu daca am vazut animatia

  4. Vizionarea Animatiilor Japoneze este unul din hobby-urile mele favorite.Acesata animatie este una speciala datorita personajului central,Chihiro care este pus la grele incercari de catre propriul sau destin(acesta nu pare a fi bland cu micuta Chihiro),dar aceasta intr-un final gaseste cai de a tine piept incercarilor.Personajele fantastice prezente in film m-au fascinat,detreminandu-ma sa vizionez filmul.

Lasă un răspuns

