Vampiri sau varcolaci?

Buna! Astazi, in timpul orei de engleza (asta denota concentrarea mea:D) mi-a venit in gand o intrebare pentru voi!
Stiu ca subiectul este supra-discutat, insa as vrea sa aud parerile voastre!

Vampiri sau varcolaci?

Eu aleg vampirii, ei m-au introdus in domeniul cartilor fantasy si le sunt recunoscatoare!:D
Si bineinteles, (dupa cum stiti) sunt o fana inraita a serialului „The Vampire Diaries” si a seriei de carti cu acelasi nume. Si sa nu uitam de „Vampirii din Morganville”.:) Apropo, ati citit aceasta serie?

Bine bine, nu va mai bombardez cu intrebari!
Dar totusi, va las o melodie!:D

8 răspunsuri to “Vampiri sau varcolaci?”

  1. Eu aleg vampiri. Nu pentru ca as fi citit extraordinar de multe carti cu sau despre aceste creaturi( de fapt, aproape deloc), insa pur si simplu imi place firea lor. De asemenea, imi plac filmele cu vampiri(nu serialele!:D) si imi plac coltii!>:) Siii… cel mai popular celebru vampir e din Romania, deci e normal sa-mi placa! Varcolacii sunt draguti si ei, dar ma enerveaza ca nu se mai pot controla(unii) dupa ce se transforma.
    Vampirii din Morganville nu am citit si nici nu intentionez sa citesc prea repede. M-am cam saturat de atata fantasy:]].

    Hai ca deja te-am plictisit cu comentariul meu kilometric:]]. Nu mai fac, promit!

    Dee.

    • Te inteleg perfect, Dee!
      Cand ma gandesc ca vampirii provin din Europa, ma simt mandra!:> Si bineinteles, Romania este „casa” lor.:D Adica…cine nu a mai auzit de Transilvania? De Dracula? Hehe!

  2. Si eu aleg vamprii. Am citit prea multe carti cu ei ca sa nu tin cu ei. Totusi, literar, vampirii te transforma sau te omoara pe loc. Totusi, de cand am citit fior si invocarea, am inceput sa tin si cu varcolacii…

    • Da, seria „Fortele raului absolut” descrie intr-un mod total captivant varcolacii! Si bineinteles, mai este si „Nu plange sub clar de luna”, o carte cu adevarat amuzanta!
      Si da, acum citesc „Fior” si incep sa am o perspectiva total noua asupra lor. Insa cu toate acestea, aleg vampirii!:)

  3. Vampiri!…cam din aceleasi modive enumerate de tine :D…Mai ales TVD :>

  4. If you see the magic in a fairy tale, you can face the future. Danielle Steel

  5. Preferatii mei sunt vampirii. Si eu ador serialul The Vampire Diaries! Este enial, la fel ca cartile. SERIA Vampiri din Morganville, nu am citit-o, dar as vrea sincer sa o incerc mii se pare o serie foarte geniala, mai ales ca este despre vampirii mei iubitii!

Lasă un răspuns

