Noutati in biblioteca ~2

Buna! Hehe, stiu ca nu am mai postat in aceasta rubrica de …muuuult timp! (sau cel putin asa mi se pare)
In ultima vreme n-am cumparat decat doua carti de la reviste, insa am reusit sa castig la un concurs si sa primesc de la Libraria Online Libris doua romane care m-au impresionat.:)

„Visatoarele” de Alexandra Ares, primita de la Libraria Online Libris. Puteti citi recenzia aici.

„Flashforward” de Robert J. Sawyer, primita tot de la Libraria Online Libris. Gasiti recenzia aici.

„Petrecerea” de Danielle Steel de la revista „Libertatea pentru femei”. Imi place stilul autoarei, am mai citit o carte scrisa de ea si am zis sa mai incerc si altele.

„Puterea” de L. J. Smith este volumul al 3-lea din trilogia „Cercul secret”. L-am castigat pe  blogul The search for something more .
Nu stiu cate planete s-au aliniat ca sa am eu noroc la un concurs cu tragere la sorti.:D

Si bineinteles, mi-am cumparat primul volum din seria „Vampirii Sudului” de Charlaine Harris. Am citit cam un sfert din el si din pacate nu este genul meu, nu ma regasesc in niciun personaj.

Voi ce noutati aveti prin biblioteca? Sau mai bine zis, ce carti surprinzatoare ati mai citit?:)

6 răspunsuri to “Noutati in biblioteca ~2”

  1. Hmm..am citit si eu primul volum..si mi-a placut. Nu m-am regasit nici eu intr-un personaj…din fericire as putea zice :)) ..Dar e o lectura placuta, pentru momentele cand vrei sa te destinzi 😀

    • Da, „din fericire” e bine spus!:D
      Pacat ca nu am putut intra in atmosfera cartii, auch! Poate voi mai incerca, dar peste mai mult timp.:)
      Si as fi curioasa ce te-a atras la acest volum, poate revii cu o recenzie pe blogul tau.:)

      • Voi reveni sigur,dupa mai multe volume. Pai ce m-a atras?..pe scurt: e o atmosfera mai relaxata oarecum, cu multe elemente comice,ironice…adica e mai neconventionala :D..si asta imi place…perfecta de relaxare,plictiseala 😀

  2. Frumoase carti.
    Vad ca te-ai apucat de Fior…Nu o sa regreti. E minunata!

Lasă un răspuns

