The Covenant (film)

De multa vreme am vrut sa va prezint un film, dar se pare ca am tot amanat, poate din cauza scolii sau din cine stie ce motive misterioase.:D

Deci este vorba despre „The Covenant”. Nu m-as mira daca mi-ati zice ca nu ati auzit despre acest film, caci si mie mi-au trebuit 5 ani pana sa dau de el (a fost lansat in 2006)

Patru adolescenti, descendentii unei familii de vrajitori din secolul al 17-lea  sunt si cei mai ravniti baieti din liceul „Spenser Academy”.
Totul pare sa le mearga ca la carte, pana ce un al 5-lea urmas al familiei apare brusc in peisaj iar lucrurile o iau razna.Acesta din urma isi doreste razbunarea pentru o nedreptate din trecut, vrand totodata intreaga putere a lui Caleb, Pogue, Reid si Tyler.
Bineinteles ca cei patru nu se vor lasa asa usor, vor opune rezistenta in fata noului venit si a incercarilor lui de a-i rani pe cei din jur.

Ce credeti? Este genul de film pe care l-ati viziona?
Mie mi-a placut destul de mult (l-am vizionat de 2 ori, odata singura, odata cu vara mea). Povestea m-a captivat intr-atat incat chiar am cautat informatii privind vreo carte cu acelasi nume, insa din pacate nu am gasit nimic.

8 răspunsuri to “The Covenant (film)”

  1. Pare interesant filmul. Poate ca o sa ma uit si eu weekendul viitor la el sau, cu putin noroc, vineri. Tot ce imi trebuie e timpul. M-as uita si acum la el dar e destul de tarziu…

  2. Ha-ha, imi place faza cu taiatul „motivelor misterioase”=]]. Nu am vazut filmul, dar imi place cum suna:). Am cam multe pe lista, insa cred ca are si el un locsor micut pe la final;)).

    Dee.

  3. Ai dreptate,nu am auzit de el.Dar mi se pare interesant.Cand o sa am timp,o sa ma uit la el 🙂

    • Da, este chiar foarte interesant! Nu e genul de film care sa te lase surprinsa din cauza ca e profund, sau asa mai departe, dar este destul de dragut in felul lui.:) N-ai cum sa nu-l indragesti (sau cel putin cred:D)

  4. :)) E general..si de mine s-a ascuns..Dar trailer-ul m-a facut sa-l pun pe lista de „must see” ..Asa ca multumesc!:>

Lasă un răspuns

