Flashforward de Robert J. Sawyer

As vrea mai intai sa multumesc Librariei Online Libris pentru ca mi-a oferit aceasta carte de-a dreptul superba.:)

Trecutul este de neschimbat, incheiat, insa viitorul are inca multe de oferit. Cum ar fi sa arunci o privire spre anii ce vor urma? Cum ti-ar schimba acest lucru perceptia despre viata? Poti afla toate raspunsurile doar citind „Flashforward” de Robert J. Sawyer, carte aparuta la editura Leda.

In Geneva anului 2009, CERN, o institutie formata din aproximativ 3000 de savanti conduce un experiment menit sa recreeze starea Universului din timpul „Bing Bangului”, insa lucrurile nu merg asa cum ar fi trebuit:  toata populatia de pe Terra isi pierde cunostinta pentru 2 minute, timp in care are asa-numitele „viziuni”, franturi din viitor.
Imediat dupa incheierea experimentului se imprastie un haos ce cuprinde intregul glob, iar Theo si Lloyd, coordonatorii proiectului esuat, incearca sa gaseasca raspunsuri cu privire la cele intamplate.

„Flashforward” este exact tipul de carte care nu apartine unui gen anume: nu poti spune ca e doar S.F. pentru ca, in ciuda faptului ca prezinta o parte din viitor, se axeaza in majoritatea ei pe un prezent cat se poate de plauzibil, al anului 2009. Are, de asemenea , romance imprastiat pe tot parcursul ei si bineinteles, foarte mult suspans, tinand cont de faptul ca Theo ajunge sa-si investigheze propria sa moarte ce avea sa aiba loc intr-un viitor nu foarte indepartat.

Trebuie sa recunosc ca primele 2-3 pagini ale cartii nu mi-au placut; cuprindeau o prezentare prea amanuntita a dispozitivului care avea sa genereze „flashforwardul”. Insa, mai apoi am inceput sa savurez actiunea, mi-a placut felul in care toata lumea s-a unit literalmente, pentru a gasi rezolvari cu privire la ciudatul fenomen de calatorie in timp. M-au atras cam toate teoriile pe care le-a prezentat autorul, indulcite de un limbaj non-academic, in mare parte, pe intelesul oricui.

As incheia prin a va recomanda cu toata convingerea mea aceasta carte, care m-a facut sa meditez  asupra multor lucruri.

Carpe diem!

14 răspunsuri to “Flashforward de Robert J. Sawyer”

  1. Cât de tare! Am auzit enorm de multe despre carte şi chiar mă tentează. Nu e tocmai genul de carte pe care aş citi-o, însă sunt curioasă!:)) Îmi place recenzia:).

    Dee.

    • Sa stii ca la inceput nici eu nu eram convinsa total, insa dupa ce am vazut cateva secvente din serialul „Flashforward” mi-am zis ca trebuie numaidecat sa citesc cartea! Si pot sa zic cu toata sinceritatea ca se afla printre preferatele mele!

  2. O da da daa!

    Criss.

  3. Pare foarte interesanta

  4. Nu i-ar interesa pe domnii de la Libraria Online Libris un featuring pe Hypestreet?:)
    Felicitari Nicole! Tine-o tot asa!

    • >:D< Multumesc!
      Scuze pentru ca ti-am raspuns asa greu, insa comentariul tau era marcat drept "spam" si nu l-am observat.
      Deci da, sigur ar fi interesati cei de la Libraria Online Libris, tinand cont de faptul ca Hypestreet nu e chiar orice fel de site.:)

  5. […] “Flashforward” de Robert J. Sawyer, primita tot de la Libraria Online Libris. Gasiti recenzia aici. […]

  6. Da..si eu m-am speritat la primele pagini…dar ma bucur ca m-a surprins asa placut dupa :>…

    • Nu stiu ce as fi facut daca toata cartea ar fi fost asemanatoare cu primele pagini.:) Se pare ca Robert J. Sawyer are o imaginatie foarte bogata si a reusit sa ne uimeasca intr-adevar!:D
      P.S. Ai mai citit alte carti scrise de el?

  7. Olariu Ioana Says:

    Am vazut serialul si in curand voi citi si cartea,dar le sugerez ,tuturor celor pasionati de drama si aventura ,sa vizioneze acest film.Mie mi-a placut si cred ca-l voi revedea.

Lasă un răspuns

