TVD

Buna! Ce mai faceti?
Dupa cum probabil ati observat, in ultimul timp am lasat-o mai moale cu blogul. Stiti si voi cum e febra de la inceputul anului scolar (pregatirea pentru testele initiale, stabilirea unui program de somn,  teme) dar simt ca in curand se vor mai domoli lucrurile si imi voi reintra in ritm.:)

Astazi, eu si o prietena (Anda) am strans destul de multe poze din serialul „The Vampire Diaries”(amandoua suntem mega-fane) si ne-am gandit sa va aratam si voua cateva:

Si o scena din ultimul episod aparut:

Hehe, ce parere aveti?:D Sau mai bine zis, sunteti fani TVD?

7 răspunsuri to “TVD”

  1. :))) Imi plac la nebunie a treia si ultima. M-ai facut sa rad

  2. Ador serialul asta! :X
    Si mai ales pe Damon ;))

  3. Eu una nu urmăresc serialul, însă am auzit o groază de laude la adresa lui. Poate că o să-l văd cândva, dar acum chiar nu mă tentează:D

    Dee.

    • Ei bine, eu iti zic sigur ca atunci cand vei decide sa il urmaresti, nu vei regreta!
      Pe langa o portie sanatoasa de momente amuzante, serialul ofera si multa drama, actiune, romance.:)
      E diferit de seria de carti scrisa de L.J.Smith, dar cu toate acestea, are „acel ceva” care te face sa nu te poti opri din vizionat.

  4. Ultima e geniala =))…ca si serialul

Lasă un răspuns

