Scoala, toamna si The MOOod!

A inceput scoala! Nu e tocmai o noutate, doar ca inca sunt ametita de la atatea inceputuri: a venit si toamna, si timpul meu liber pare sa nu se mai inteleaga la fel de bine cu mine.:) Nu e asta o problema! Tot fac ce imi place: citesc, desenez, ma uit la filme, scriu pe blog, insa nimic nu se compara totusi cu vacanta de care tocmai am trecut.
Dar banuiesc ca lucrurile ar fi devenit monotone fara o toamna colorata, nu?

Si  ca sa destind putin atmosfera, m-am gandit sa va arat o melodie a formatiei romanesti „The MOOod”.  Ce credeti? Va place? Eu stiu ca am dat „replay” de …hai sa zicem ca inca nu mi-a ajuns si stiu de ceva timp melodia!   hehe

8 răspunsuri to “Scoala, toamna si The MOOod!”

  1. Nimic nu se compara cu vacanta de vara:(. De fapt, cu vara in general. Oricum, si eu o sa am timp de toate hobby’urile (sper, pentur ca sunt cam multe).
    Nu stiam melodia, dar e superba=p~.

    Dee.

    • Ai totala dreptate! Dar nici cu toamna nu se compara nimic, daca dam la o parte ploile si vantul care ne usuca fata!(un lucru pe care chiar il urasc).
      Si da, reusim noi sa ajungem la o intelegere cu hobby-urile : sa nu ne uite, sa nu le uitam.:)
      Ma bucur ca iti place melodia! Si eu cred ca formatia are potential! M-a uimit faptul ca e din Romania. Suna asa…british.

  2. Draguta melodia. Daca tu ai timp pentru hobby-urile tale sa stii ca eu nu am timp nici de dormit. Nu glumec.O sa-mi primesc o carte-n cap astazi cand o sa ma vada proful cu capul pe masa si dormind, dar asta e…

  3. Sincera sa fiu,pana acum nu am auzit de ei.Melodia e chiar draguta

Lasă un răspuns

