Fortele raului absolut (Revelatia~2) de Kelley Armstrong

“Revelatia”, cel de-al doilea volum din  seria “Fortele raului absolut”, scrisa de Kelley Armstrong  da un alt aspect intregii trilogii, portia de suspans, horror si drama crescand treptat, odata ce lucrurile se complica pentru intreaga gasca de adolescenti.

Chloe Saunders se vede acum prinsa intr-un loc mult mai primejdios si cu siguranta mult mai bine-pazit decat sanatoriul Lyle, alaturi de Rae, o prietena care pare sa nu realizeze inca intreaga situatie. Insa, lucrurile iau o intorsatura neasteptata odata ce ea si Tori reusesc sa evadeze din noul sanatoriu, mica necromanta regasindu-si restul  grupului de prieteni . Impreuna cu ei, Chloe va incerca sa faca fata provocarilor care ii vor sari in cale,  obisnuindu-se treptat cu noua realitate, aceea de a trai pe strazi si de a nu avea incredere in nimeni .

Acest volum analizeaza mai mult relatiile intre oameni si felul in care reactioneaza unele persoane cand sunt la „ananghie”. Tori si Chloe, care la inceputul seriei sunt de-a dreptul rivale, se aliaza, mai apoi descoperind beneficiile lucrului in echipa. De asemenea, Derek invata sa nu se lase prada de fiecare data impulsului de a ridica vocea in fata celorlati.

Sincer sa zic, acest volum este chiar mai bun decat primul; mi-a placut faptul ca perimetrul actiunii nu se mai limiteaza doar la cladirea unui sanatoriu, ba mai mult, cei patru adolescenti, Chloe, Tori, Derek si Simon viziteaza destul de multe locuri, intrucat, pana sa ajunga la New-York, ei nu reusesc sa stea mai mult de cateva ore intr-un singur oras. Actiunea devine mult mai incitanta, practic, iti ia rasuflarea.

8 răspunsuri to “Fortele raului absolut (Revelatia~2) de Kelley Armstrong”

  1. Am citit-o si pot sa spun ca e cu mult mai buna decat Invocarea. Imi place mult recenzia:).

    Dee.

    • Si eu cred ca e mai buna decat „Invocarea”, si totodata cred ca „Rafuiala” le intrece pe toate.:)

      • De acord:). Dar cand am citit prima dat invocarea nici nu ma gandeam ca celelalte ar putea fi mai bune(adica, a fost foarte bine scrisa, iar celelalte si mai bine!). Kelley Armstrong are stilul ei aparte de a scris.

        Dee.

        • Cu siguranta! In timp ce faceam pauze scurte de la cel de-al treilea volum, aveam impresia ca sunt Chloe si ca trebuie sa il gasesc pe Derek si uite asa ajungeam sa am impresia ca trebuie sa il sun, uff! Par atat de reali!:D
          Oricum, este o serie cu totul speciala, cel putin pentru mine! Una dintre preferatele mele, de fapt chiar pe primul loc, alaturi „Vampirii din Morganville”.

  2. Pare interesanta. O sa citesc si eu seria cand o sa am timp. De ce numai tu?!

  3. Dupa ce termin Fior si dupa aceea,primul vol din Ficele furtunilor pe care am imprumutat-o si e cam urgent, ma apuc si de fra.

Lasă un răspuns

