Emisiuni TV

Dupa cum vedeti, m-am intors din scurta mea pauza, din pacate!
Astazi este ultima zi de vacanta, insa nu pot realiza inca intreaga situatie!
Cum as putea de-acum inainte sa ma pliez unui program „de fier”, cu ora de trezire la 7 dimineata? Infricosator!:D

Trecand la adevaratul subiect al discutiei, va pot spune ca nu sunt chiar o impatimita a tv-ului, insa uneori mai prind unele emisiuni care mi se par destul de interesante.
Iar daca ar fi sa fac un top, ar arata cam asa:

Beyond Chance este o emisiune pe care o urmaream pe Zone Reality. Din cate am inteles, este destul de veche, primele episoade aparand cam prin 1999, insa trateaza niste subiecte destul de tentante, cum ar fi miracolele intamplate unor oameni obisnuiti, intalniri cu fantome, regasirea unei familii pierdute.

  A Haunting , cunoscuta si sub numele de Fenomene stranii imi da fiori! (sunt sigura ca o stiti cu totii de pe Discovery) Cum este difuzata mereu  cam dupa ora 8 seara, mi-e cam greu sa nu intru in atmosfera ei si sa nu ma camuflez cu o patura.:) Si totusi, imi plac fantomele!

Sincera sa fiu, nu stiu cum am ajuns sa urmaresc Top Gear, insa pot sa zic ca rad pe tot parcursul ei!

Voi va uitati vreodata la tv? Daca da, ce va place sa vizionati?:)

7 răspunsuri to “Emisiuni TV”

  1. Imi place postarea. Ca sa-ti raspund la intrebare ar trebui sa ma gandesc putin. Si, daca ma gandesc si mai bine, imi dau seama ca nu am nici o emisiune preferata…

  2. La „A haunting” ma uitam si eu, dar am renuntat ca e prea infricosator. ;)) In schimb, pe 26 sept va incepe o noua emisiune pe Discovery, numita Curiosity pe care vreau sa o urmaresc. La momentul potrivit o sa dau mai multe detalii pe blogul meu.

  3. Top Gear!=p~ Eu am ajuns sa urmaresc emisiunea datorita Crissei si am ajuns dependenta de ea!!:D

    Dee.

Lasă un răspuns

