Mic anunt!

Stim cu totii ca vacanta e pe sfarsite si ca in cel mai scurt timp ne vom reintoarce la bancile prafuite ale scolii…Nu suna prea grozav, nu? Hehe, asa credeam si eu! Mi-am zis sa profit cat pot de ultimele zile libere, facandu-mi niste planuri.

Asadar, nu voi mai posta pe blog 3-4 zile, pana ma intorc din asa-zisa „mini-vacanta” dinaintea terminarii vacantei de vara !:D

4 răspunsuri to “Mic anunt!”

  1. Sa te distrezi! ( Face oricui bine :). )

  2. ‘Mini-vacanta’ placuta, scumpo!:*

    Dee

  3. Succes in noul an scolar ! >:D<
    La cate articole am citit cu inceperea scolii am ajuns sa tanjesc dupa zilele de liceu 😦

    • Multumesc mult! Sper ca si tu sa ai parte de aceeasi doza de succes.
      Personal, nu m-as fi suparat daca ar mai fi fost o luna sau poate chiar doua de vacanta! Observ ca nu imi mai ajunge niciodata!:D Dar si scoala e la randul ei un inceput, poate pentru ca vine si toamna odata cu ea, deci tot ce imi ramane sa fac este sa sper ca va fi un an scolar interesant.:)

Lasă un răspuns

