Noutati in biblioteca ~1

Astazi m-am gandit sa deschid o noua rubrica in care sa va prezint ultimele carti care si-au facut loc in bilioteca mea!
Asadar, sa incepem!

Initial nu m-am gandit serios la ideea de a cumpara „Endymion Spring”. Insa, Alexa a facut tot posibilul sa ma convinga si se pare a a reusit! Oricum, presimt ca va fi o lectura incitanta.

„Fior” a fost cu siguranta un „must buy”. Toata lumea lauda cartea si mi-am zis sa-i dau si eu o sansa!

Pentru ca in curand voi citi „Orasul Oaselor”, m-am gandit sa imi cumpar si cel de-al doilea volum al seriei.

Si bineinteles, mi-am cumparat si trilogia „Fortele raului absolut”, impreuna cu revista Bravo. Am ajuns la cel de-al 3-lea volum si pot sa zic ca este o serie fascinanta!
Voi ce ati mai cumparat/primit/citit ?:)

14 răspunsuri to “Noutati in biblioteca ~1”

  1. Tot ce nu am de acolo e Fior…

  2. Ce de carti! Te invidiez pentru Fior(glumesc, nu ma lua in seama). Asteptam recenziile:*

    Dee

  3. sa te bucuri de carti si lectura placuta.Fior este intradevar o carte foarte frumoasa pe care merita sa o citesti si sa dai banii :))

  4. Citesc si eu trilogia Fortele Raului Absolut…am ajuns la al 3’lea volum. Personal, nu prea m-a convins, dar o sa vin cu pareri pe blog dupa ce voi termina de citit. Cat despre noile tale achizitii, nu-ti doresc decat muuult timp liber sa le citesti. Si pe astea si pe urmatoarele. 😀

  5. Am doar Endymion Spring. Sa sti ca e foarte interesanta! Cred ca nu o sa regreti ca ai cumparat-o!

  6. Acum am TOATE cartile de aici :D….Uraa!!! :)) Maine ma apuc de Fior…

Lasă un răspuns

