Desenele saptamanii ~3

Ce ziceti de un nou desen pentru rubrica „Desenele saptamanii”?
Ei bine, coperta pe care mi-am ales-o este preferata mea din intreaga serie „Jurnalele Vampirilor” de L. J. Smith.

Ce parere aveti?:)

12 răspunsuri to “Desenele saptamanii ~3”

  1. Wow, tu chiar te pricepi! Imi place cum ai scris „Furia” si modelul de sub ea. Iar noantele folosite pentru ochiul Elenei mi se par uimitoare….si reale:) Si gura. Sa desenez atat de bine „masurat” bunele numai in vise as reusi. Imi place la nebunie!

    • Ps : imi plac copertile de la Reunirea si Trezirea. De la reunire habar nu am de ce, dar Stefan arata chiar bine pe coperta aceea :))))) Il fur eu candva Elenei :))

      • Da, „Trezirea” e a doua din topul meu.:) Ai dreptate, chiar arata foarte bine!
        Coperta de la „Lupta” ma atrage cel mai putin, nu imi imaginez niciun personaj sa arate asa (probabil este vorba de Damon, dar nu vad asemanarea).
        Si iti multumesc mult pentru aprecieri, Alexa!

  2. este chiar frumoasa.desenez foarte bine

  3. Waaaw! Pur si simplu superb!:)

  4. Chiar iti place sa desenezi coperte :))

Lasă un răspuns

