They love camera ~3

Hei! : )

Cum este sfarsit de saptamana, m-am gandit sa va arat cateva imagini pe care le-am strans intre timp.
Sper sa va placa la fel de mult ca si mie!

5 răspunsuri to “They love camera ~3”

  1. Cat de superbe sunt!<3

    Dee'

  2. Sunt foarte frumoase pozele.imi place in special a treia si ultima.Te pup:*

  3. In a-4a imagine este un aparat de fotografiat Polaroid,mereu m-au captivat acele poze facute instant , ma duc cu gandul la anii cand inocenta era singurul lucru pe care oamenii il vedeau la mine si imi amintesc de verile petrecute la bunicii mei impreuna cu verisoarele mele.Nu postezi niste poze facute de Sanda?

Lasă un răspuns

