Vampirii din Morganville (Casa de Sticla~1) de Rachel Caine

In Morganville legile nu mai conteaza dupa lasarea noptii!

Puteti sa va convingeti odata ce cititi „Casa de Sticla”, primul volum al incitantei serii „Vampirii din Morganville”, scrisa de Rachel Caine si  aparuta la editura Leda.

Totul se petrece in jurul lui Claire Danvers, o studenta de 16 ani care, intrata in conflict cu Monica, persoana influenta a campusului universitar, decide sa se mute in „Casa de sticla”, una din cele mai vechi locuinte din Morganville.
Insa, alaturi de Shane, Michael si Eve, noii ei colocatari, Claire va descoperi intunecatele secrete ale orasului si totodata pericolele care o pandesc din umbra, insetate de sange!

In acest volum Rachel Caine trateaza o tema frecvent intalnita in romanele pentru adolescenti, dar care, dupa parerea mea, nu isi poate pierde stralucirea, oricat de des ar fi folosita.
Sprijinul oferit de Shane, Michael si Eve lui Claire este si cel care isi spune cuvantul in intreaga actiune. Protagonista romanului se va vedea prinsa in situatii aparent fara scapare, dar, gratie legaturilor infiripate cu noii ei colocatari, va reusi sa treaca peste obstacole.

Una peste alta, pot sa zic ca nu am regretat nicio secunda faptul ca am inceput sa citesc aceasta serie. Ba mai mult, am fost chiar impresionata de felul in care Rachel Caine a reusit sa-mi capteze intreaga atentie.
Mi-a placut totul, de la personaje, la acel suspans care caracterizeaza intreaga serie si, bineinteles, am fost total cucerita de umorul lui Shane, prezent chiar si in situatiile cele mai intunecate ale cartii.

Asadar, daca vreti sa cititi acest volum, trebuie sa fiti pregatiti pentru o buna portie de comedie, romance, horror si suspans!

5 răspunsuri to “Vampirii din Morganville (Casa de Sticla~1) de Rachel Caine”

  1. Pare chiar interesanta…pacat ca n-am bani. Cred ca o voi cumpara cond o sa o gasesc la reduceri – s-ar putea sa fie chiar curand.

  2. Sună foarte bine, însă momentan am ce citi(de fapt, nici nu ştiu când o să termin toate cărţile necitite). Dar îmi place recenzia:)

    Dee

Lasă un răspuns

