Leapsa ~1

Ieri am primit o leapsa de la Alexa, dar tinand cont ca era o ora cam tarzie, mi-am zis sa raspund astazi la intrebari.

Care este revista ta preferata si de ce?
Ei bine, nu mai am o revista preferata de mult timp , insa ultima pe care am colectionat-o a fost „Terra”, pentru ca imi placea sa aflu curiozitati despre mediu si ma interesau de asemenea si documentarele care veneau odata cu revista. Iar daca ar fi sa derulez timpul si mai in urma, as spune „W.I.T.C.H.”


Care este culoarea ta preferata?
Dintotdeauna mi-a placut albastrul, e o culoare linistitoare.


Care este serialul tau preferat?
„The Vampire Diaries”, categoric! Imi place totul la el, de la actorii care interpreteaza personajele, la cladiri, vestimentatie si coloana sonora si bineinteles, povestea inspirata din seria de carti cu acelasi nume.

Care este emisiunea preferata?
„Beyond Chance” de pe Zone Reality. Aproape de fiecare data cand deschid tv-ul, nimeresc aceasta emisiune.

Care este cartea ta preferata?
Cartea mea preferata ramane, probabil „Jane Eyre” de Charlotte Brontë .

Cantecul tau preferat?
„Man in the mirror” de Michael Jackson.


Filmul tau preferat?
„Mr. Nobody”. L-as revedea oricand.

Blogul preferat?
Urmaresc destul de multe bloguri pe care le admir si nu as putea sa fac o astfel de selectie.:)

Cantaretul preferat?
Desi imi plac destul de multe formatii/cantareti, Michael Jackson este cel din varf! Nu m-as putea plictisi niciodata de albumele lui.

Tara ta preferata?
Marea Britanie.

Dau leapsa mai departe Laurei.

4 răspunsuri to “Leapsa ~1”

  1. Interensante răspunsuri. Toată lumea zice că Jane Eyre e mult mai bună decât La răscruce de vânturi. Nu ştiu ce să mai cred, tu ce zici?:D

    Dee

    • Tinand cont ca amandoua romane tin de perioada victoriana, le-am vazut ca fiind destul de asemanatoare in stil. Totusi, ce-i drept, La rascruce… merge mai mult pe linia neprevazutului si poate e o lectura mai rapida, totusi Jane Eyre mi-a placut mai mult pentru ca am gasit acolo un profil de personaj cu adevarat profund.

  2. Si eu am urmarit intr-o vreme emisiunea beyond chance, dar de un timp nu am mai vazut-o pe zone reality.Se mai difuzeaza?Daca da, la ce ora?

    • Ei bine, eu cred ca inca se mai difuzeaza (acum cateva saptamani am vazut ultima oara), doar ca nu stiu ora exacta. Iar in programul tv din Romania, numele emisiunilor au fost traduse si chiar nu imi mai dau seama sigur care este “Beyond chance”.:)

Lasă un răspuns

