Fortele raului absolut ~3 la Bravo!

Astazi, 30 august, a aparut cel de-al 3-lea volum al seriei „Fortele raului absolut”, „Rafuiala”, impreuna cu revista Bravo!
Voi ati cumparat-o?

9 răspunsuri to “Fortele raului absolut ~3 la Bravo!”

  1. Bineinteles. Abia astept sa ma apuc de ea! ❤

    Criss

  2. abia astept sa ma apuc de ea :X :X

  3. Clar, am luat-o si aproape am terminat-o. Ador seria. ❤ Imi pare rau ca se termina 😐

  4. Salut! 🙂 Cartea pare interesanta, pacat ca nu am gasit primul volum 😦

    Frumos blog 🙂 Poate vrei sa treci si pe la mine.

    welove-books.blogspot.com

  5. am luat revista si e super interesanta!!!eu am luat-o pentru posterul super super cu demi lovatox:x:x:

Lasă un răspuns

