Stele de hartie

    Buna! Ma numesc Nicoleta, am 16 ani si totodata o pasiune pentru citit. Am creat acest blog nu doar ambitionata de  timpul meu liber, ci si datorita faptului ca imi place sa fac recenzii la carti, sa prezint filme sau seriale pe care le-am savurat cu multa placere si sa adun informatii interesante si curiozitati care sa ne indulceasca timpul. Pe parcurs, voi adapta blogul la noile mele idei si ma voi folosi cu siguranta de sugestiile voastre. Sper sa va placa!

8 răspunsuri to “Stele de hartie”

  1. Imi plae cum ti-ai arajat blogul. Eu am iceput cu al meu de o aproximativ luna dar cred ca m-am mai cinuit vreo lun0a inainte pana sa ivat wordpress-ul si vreo doua saptamani pana sa ma hotaresc la aspect. Mult succes cu blogul si…distreaza-te!

  2. Poate sunt altele mult mai frumoase, dar eu zic ca cel mai bine este sa privesti totul cu optimism. Vei vedea ca incetul cu incetul, eforturile tale vor fi rasplatite.

  3. De cat timp citesti? Imi pare sa fi ciit destul de multe carti…si sa stii multe despre ele…

  4. acum am dat si eu de blogul tau :X
    ce sa zic imi place 😀

Lasă un răspuns

